_Hill_ ya evet var belirti yaşamayan da ne bileyim ben hamile kalsam herhalde belirti yaşayacakmışım gibi geliyor o yüzden pek inanamıyorum olabileceğine haha😄 hayırlısı olsun inşallah ya, bakalım 3 ay şans vereceğim demiştim zaten inşallah olmuştur bu ay. Artık olmazsa da diğer aylarda tutar umarım 🥲 tamam canım test yapınca haber veririm. Sende haber et bakalım gidişat ne olacak 🤍 inşallah tutmuştur senin kuzum 🤲