3868zuka 1 haftadır sağ göğsümün tam altında baskı var bir şey yumru gibi orda sanki 25+2yim aynı durumda olan var mı
Esra_4572 3868zuka aynısı o haftlarda bende oldu bir hafta sürdü gittim doktora bir şey yok dedi 35 haftadayım düngeceden beri yine var😔
3868zuka Esra_4572 korkar oldum vallahi dönüp yatamıyorum sağda yatsam solum da sürekli kalamıyorum otururken de rahatsız ediyor umarım sizinde benimde geçer hemen