Dina Selam kizlar ilk hamileliyim dushuk oldu simdi 33 haftaligim ama shimdiye kadar hergun bisey olucak, bebek dushucek gibi korkularim var her doktora gitdigimde her sabah uyandigimda haraketlrrini bazen hiss etmedigimde((sizde de oluyormu stressliyim heran(((yani problem falan shukur yok ama bilmiyorum ishte rahat degilim hicbir zaman..
Yenianneyimmm Dina Allah’ın izniyle inşallah sağlıkla gelirler bende bazen öyleyim bide daha önce 3 düşük yaptım şuan 22+3 haftalığım inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız çok istiyorum
Ebrucengiz64 O korku Hep var ama aklıma sunu getiriyorum canımız bile Allaha emanet minicik yavrularımızda öyle .. Rabbimin elindeyiz ol der olur herşey. Bir su damlasından bile neler yaratıyor. Bol bol dua şükür namaz korkuyu yenmenin tek faydası canım . Allahım sağlıkla kucağına aldirsin