Zuhre1 Kızlar merhaba 9+1 hamileyim canım hiç normalde içmediğim halde kola çekiyor siz ne yaptınız başınıza geldi mi hiç
Zeynebim26 Zuhre1 aserme daha ileriki haftalarda olur diye biliyorum ama kuzum canın istiyorsa iç ama kola zaten zararlı bebeğini düşün
catandgirlmom Zuhre1 evet mesela tarhana çorbasını hiç sevmeyen ben içmeye başladım 😂 valla arada bir kola içmenizde sıkıntı olmaz bence bende normalde içmem geçen iş yerinde yemekte kola vardı içtim… çok sık olmasın yeter
Zuhre1 Bebeğimi de düşünüyorum ama kendimi alıkoyamıyorum bazen ben çok garip bir şekilde hamile olduğumu bilmeden sevmediğim şeyleri istekle yemege başlamıştım 🙈 sizin suan ne kadar kızlar 😍