ElaRose Yumurta kalitesi için yaptırmak istiyorum . Yaptıran var mı kızlar ? Tüp bebek öncesi yaptırayım diyorum
Kiwi12 ElaRose hacamat her şey için şifa ama kesi yapan kişiler bazen derinyapiyr ondan korktuğundan yaptırmadim
Pemberuya ElaRose bende yaptırmayı düşünüyorum hacamatı yapan kadın 1 düşğk 1 ölü Doğum yapmış, yumurtalıklara hacamat yaptıktan sonra kızı sağlıkla doğmuş
ElaRose Kiwi12 tamam canım bi tane buldum Sarıgazide tıp merkezinde yapıyorlarmış ame işte bilmiyorum hoca yapsa daha mu iyi
Kiwi12 ElaRose aslında bizim medresede bir hoca yapıyor bn yaptirmadimvama kızıma yaptırdım 17vizik atıldı ama çok ufak çizikler belirsiz kızımda hiç acımadı anne hissetmedim dedi
Aaaysee ElaRose maneviyatı yüksek olan birinin yapması daha iyi yani güzelce Duaların da okunması gerek yapılırken canım ve acısı çok az oluyor hele ki kesi atılırken acıyor elbet ama hızlı hızlı atılıyor hemen saniyeler sürüyor yani hamilelikle alakalı değil ama bekarken çok yaptırdım
Cemretrhn Hacamat +sülük yaptırdım tam sezeryan bölgesine 3 seans yaptırcaktım her ay bir kere giderek 2. Gidişimde hamileymişim ve bilmeden yaptırdım çok iyi bir yer bulmanızı öneririm şifa olsun inşallah 🙏
ElaRose Kiwi12 etrafımda hoca var ama o da tanıdığımız bi söylesem komşular duyacak . Tek çarem tıp merkezi acaba sıkıntı olur mu bilmiyorum hani duasız olur olursa
ElaRose Aaaysee evet ben de maneviyat açısından önem veriyorum aslında. Ama tıp merkezinde görünce yaptırsam mı dedim nasıl olsa hastane ortamı diye . Acaba bi sıkıntısı olur mu orada yaptırsam
Aaaysee ElaRose yok sıkıntı olmaz babam da tıp merkezinde yaptırdı sadece bi Hocanın yapması daha güzel,kendinizde içinizden olduğunuz da hep salavat çekin sünnettir hacamat çünkü,insaAllah şifa olur 🌸
Cemretrhn ElaRose kasıklardan yaptırdım aynı zamanda bacaklardan da bacamat yaptırdım rahme giden damarlar bacaklardan da geçiyomuş