Kizlar regl tarihimden 3 gun gecti regl oldum tam o gun doktora gittim neden gecikti vs diye bu arada cikolata kistim vardi doktor kist gitmis dedi kan verdim bisey yoktu. O gun normal regl oldum. Reglim biteli iki gun oluyor ama simdi kahverengi leke geldi ve tekrar regl olcakmisim gibi agri ve belim de bobrek kismimda biraz agri var gibi sizce bu nedir?