melkebtt Sevgili arkadaşlar , 26 haftalık hamileyim, bu aralar yemekten sonra bi uyku basiyor sabah uyanip kahvalti yaptiktan sonra dahi uyku uzerine uyku kendimi uyumaktan alamiyorum sizde ayni durum var mi
Nnzhktt melkebtt boool bol uyu sen kuzum 😚😁 karnın kocaman olduğunda çok özlüyosun o güzel uzun kesintisiz uykuları
Tosbik melkebtt ayy masallah canim uyuyabildigin kadar uyu aman şikayet etme. Ilerleyen zamanlarda asla uyuyamayacaksin 😏
Slmkhrm Boşver dibine kadar uyku nasılsa doğumdan sonra uyuyamican 😃😃şekil 1A da görüldüğü gibi ben 😁
deletedmom947 melkebtt bende 25. haftadayım millet uyuyamamaktan şikayet eder bende çok uyumaktan şikayetçiyim🙄 Geceleri neyse de artık akşam üstü öğlende falanda bir uyku bastırıyor. Ki hamile kalmadan önce asla gündüz uyuyamayan bir insandım🤷🏻♀️
Agg0207 Bende 31. Haftadayım ve her iş zor geliyor hep uyumak yatmak istemiyorum yürüyüş yapıyodm eskiden onuda bıraktım saldım kendimi resmen kızıyorm çok kendime ama bi silkelenmem lazım 😃