Kızlar 38+3 haftalık hamileyim. Ara ara kasılmalar yalancı sancılarım oluyor. Bel ağrım da var. Geceleri sağıma soluma dönerken çok zorlanıyorum. Vajina da baskı hissi var. Sanki alt bölgemden çıkıcak gibi hareket ediyor. 😅 Dün gece mide bulantım oldu. 26 Kasım doğum olarak gözüküyor uygulamada. Sizce bu belirtliler doğrultusunda kaç günde gelir acaba. Sizin doğum belirtileriniz nelerdi. Nasıl anladınız doğumunuzun başladığını. Bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim. 😊