1vehysm 12 haftalik gebeyim yarin dahiliyeye gitcem bende gebelik şekerinden suphelenilio. Demekki erken olabilio anlamadim ki sizde ne belirtisi oldu ben yarın net öğrenicem. İçim bayilio yemeklerden sonra ağzımın içi bi tuhaf sürekli halsiz yorgunum ilkinde hic böyle olmamıştım bu sefer mahvetti beni sürekli hasta gibiyim🤦♀️