limoncicegimFO Anneyimmm34 benim de 30 + 4 haftadayiz bazen tamamen aşağıda bazen tamamen yukarda bazen de ya tamamen Sağ ya tamamen sol tarafta toplanıyor kasiliyor orası taş gibi oluyor kısa süre sonra düzeliyor geri
advice limoncicegimFO yaaa bu kasılma mı? Ama doktorum kasılma bu sekilde olmaz dedi. Kasılma belden rahme inen agrı seklinde olur dedi. Bazen benim de karnım taş gibi oluyor 1 dakikaya düzeliyor. Bu kötü bir şey mi? Her hamile yasar mı? 27 haftalık hamileyim
bendiyebiriii advice 17-18. Haftalarda kasıklarınızda ve belinizde ağrı var mıydı? Hatırlıyor musunuz acaba?
limoncicegimFO advice kasılma değil cnm ya aslında bebek içerde toplanıyor bir kenara o yüzden oluyor kötü birsey değil doktoruma ben demiştim olur öyle demişti
bendiyebiriii advice ben 17+5teyim de biraz ağrım var haftası geçmiş olanların yorumunu görünce yazıyorum. Perşembe doktora gitmiştim bir sorun yoktu. Acaba rahim büyüdüğü için mi oluyor diye merak ettim baktım haftanız geçmiş sormak istedim😊🙏🏻
advice limoncicegimFO bana da doktorum kötü değil demişti ama burada bebegin toplanmasını cok olumsuz yorumlayan bi kitle var
advice bendiyebiriii bel agrısı arada bir olur onu dert etmeyin cunku vucut kendini dengelmeye calısıyor karın buyudugu icin
limoncicegimFO advice canm kitleyi çok kafana takma doktoruma danış böyle bişey de çünkü insanların olumsuz yorumları strese sokuyor insanı. Ben doktoruma toplanıyor dedim o olur dedi çok öyle hissedersen magnezyum felan kullanabilirsin demişti