hulyadmrll Biz 32 hafta 3 dük dün kontrol vardı 2 kilo 70 gram olmuş tosuncuk 🥰 sizler kaçıncı hafta kaç kilo nasıl gidiyor hamileliğiniz son aylar merak ettimm 🐣
emelakdogan hulyadmrll biz bugün tam 32 olduk 1900′lü kilosu 😊 doktorum iyi dedi ama bana biraz az gibi geldi çok anlıyormuşun gibi 😁
Cagmer hulyadmrll 37 de çağırdı doktorum ama cumartesi günü sancım vardı 1 cm açılma varmış erken doğum olabilir falan dediler serum verdiler sonra geçti sancım 37 yi görürüz inşallah 😂
hulyadmrll Cagmer inşallah sabırsız bir minnak herhalde 😂 2 haftada bir olmuyor mu kontrolleriniz artık
Nimetkayseri1438 emelakdogan zayıf diye üzülmeyin doğunca öyle güzel toparliyorlar ki insan nasıl ele avuca geldi diye düşünüyor 🥰
Cagmer hulyadmrll cumartesi gidince 37 de gel dedi ondan heralde bilmiyorum ki 😊 ay gelsin ya doğurmak istiyorum artık 😂
calciumoxalat 32+0 da gittim 1750gr olmuş, normal dedi doktor. Gebelik şekeri yüzünden diyet yapıyorum biraz etkiliyor sanırsam. Sağligi iyi olsunda insallah doguncada kilo alır
Esra_eser 32+2 de 2300 kiloydu bebegin şimdi salı günü kontrole gidicez 34+2 de bakalım kaç kilo olmuşuz 💙