Kaşık agrısı çok cekıyorum sankı bebek üçünden çıkacak gıbı bıde dönerken ederken boşluklarım ağrıyor belıme vuruyor ve alt vajına kısmım ağrıyor ama dayanamayacak derecede olmuyorum karşımda sanıyeler süren serlesme ve aynı zamanda nefes alırken zorlanıyorum normal mı sizce ılk gebelıgım tecrübem yok bılgı almak ıstıtşrım sızden