Sunadmrln 38+3 haftalık hamileyim bir kaç gündür ishal var ve bugün arada belime ağrılar girmeye başladı ne zaman doğururum acaba gelsin istiyorum artık
Zykbrkty Sunadmrln aynı hafta aynı gün ilerliyoruz benimde iki gündür kasıklarıma ağrı giriyor ve belim ağrıyor bugün doktor kontrolum vardı ama sancım falan çıkmadı nst de bende bi an önce gelsin istiyorum çok sabırsızlanıyorum son günler geçmek bilmiyor valla🙈😂
Sunadmrln Zykbrkty 1 hafta önce hastanede yattım nstde sancı çıktığı için erken gelmesin dediler ondan sonrada tekrar gitmedim sancım hiç yoktu şuana kadar sadece belimde var
Sunadmrln Zykbrkty inşallah sağ salim alırız kucaklarımıza gelsin diye her şeyi yapıyorum ama keyfi yerinde küçük hanımın
Zykbrkty Sunadmrln son günler artık doğum yaklaştığını gösteren belirtidir muhtemelen sağ sağlim kucağınıza alın inşallah