Yetersukrbck_0618 Kızlar hastanede doğum zamanı yani ne tercih etmeliyim tesettürlüyüm birde önerilerinizi bekliyorum🙏
Burcuuuuu Yetersukrbck_0618 bı tane normal aldım bı tane swet tarzı LC wakikijen tunik aldım altına pijamam vardı ikinci sezeryanim olacak bence lohusa tskimlari boşa masraf gibi geliyor bana ilkinde almıştım fazla giymedim bile
Bguzeel Yetersukrbck_0618 gömlekli pijama takımı alın. Trendyolda güzel takımlar var düz renk pijama pijama da durmuyor evde de rahat edersiniz. Diğer türlü zor emzirmek etmek. Gömlekli edin modeli nasıl olursa olsun. Şiddetle tavsiye ediyorum 🤣 gömlekli alın🤣🤣