Merhaba hanımlar
1 ay önce enfeksionel hastalık geçirdim ve sonrasında burnum %100 tıkanmaya başladı. Önceden de zorlanırdım nefes almaya ama bu sefer tamamen bir tıkanma oldu. Geceleri uyuyamama, beslenememe, ağızda yaralar oluşması gibi farklı ve önemli komplikasyonlar oluşunca uyguladığım yöntemlerin işe yaramadığını anladım. Son çare olarak otrivine aldım şuan tamamen açılmış durumda. Uzun zamandır ilk kez nefes alıyorum resmen burnumdan. Ancak hamilelikte kullanılmaması gerektiği söyleniyor. Bu konuda deneyimi olan var mı, neden bu kadar sakıncalı olsun ki?