Aysenur_2 Kızlar 19+3 oldum. Alper bey ve Turgay beyin fiyatları çok yüksek özel bir hastaneye gitsem detaylı ultrason şeklinde bakarlar mı veya osmangazi tıpa giden var mı düzgün bakıyorlar mı?
Mervektk1126 Aysenur_2 tıpa arkadaşım gitti hiç memnun kalmadı ben kendim ilk hamileliğimde de şmdi de turgay beye gittim ben çok memnunum ama evet fiyat olarak biraz yüksek şehir hast.de yapıyor randevu bulabilirseniz onda da çok memnun değil herkez ama🤔
Buseaelisa Aysenur_2 merhaba canım bende eskişehir deyim detaylı için tıp a gidicem randevu tarihini bekliyorum ilk kızımda da gitmiştim memnun kalmıştım özellerde bi o kadar pahalı 😔
Aysenur_2 Mervektk1126 şu an 600 TL galiba 1 sene önce kızım için gitmiştim 300 TL vermiştim baya zam gelmiş doktor şehir hastanesini söylemedi de kendim randevu alsam olur mu ki
Aysenur_2 Buseaelisa ay evet geçen sene gittiğimde 300 TL vermiştim bu sene 600 TL olmuş baya yüksek Bi fiyat bende hastaneden kağıt almadım tıpa gitmek için keşke alsaydım şu an napcam bilmiyorum 🥺
Ezgikrkl Buseaelisa Merhaba bende Eskişehirdeyim randevuyu hangi numaradan aldınız veya oraya gidip mi alıyoruz ben aradım bana saat 8de gelin doktor muayenesi olun o sizi yönlendirecek dediler
Mervektk1126 Aysenur_2 evet 600 tl şuan valla gücün neye yetiyosa orda yaptırcan doktorlarda bu konuda anlayışlı olmalı illa şurda yaptır die diretilmemeli bence
Buseaelisa Aysenur_2 yarın tıp fakültesini arayıp sorun isterseniz şehir hastanesi yoğun diye orda randevu bulamamıştım bende
Buseaelisa Ezgikrkl evet hastaneye gidip ordan aldım randevuyu önce ultrasonla bakıp sonra randevu veriyorlar erken gitmekte fayda var çok kalabalık oluyo
Aysenur_2 Buseaelisa bana doktor sana kağıt vericem onunla git dedi kağıt almadan da gidiliyor mu bide hangi bölüme gidiliyor
Buseaelisa Aysenur_2 kağıtsız gidilir mi bilmiyorum bana doktorum kağıt vermişti direk kadın doğum bölümüne gidiyorsunuz
Aysenur_2 Buseaelisa bende fiyat uygundur diye kağıt almadım salak gibi, 😅 şimdi de gidip alamam randevum yok kaldım böyle
Bahar2210 Aysenur_2 3 yıl önce Turgay beyde 450ye yaptırmıştım ben ozman çok fiyatı artmamis ama Alper beyi hem radyolog olarak biliyorum ve fiyatı 370 diye duymuştum ozman mantıklı olan perintolog olan Turgay beye gitmek
Aysenur_2 Haptepsut evet bende ilk gebeliğimde bilmiyordum Alper bey radyolog olduğu için alanı o değilmiş aslında
Aysenur_2 Bahar2210 bende 1 sene önce 325e yaptırmıştım Alper beye turgay bey renkli ultrasonda bakıyor değil mi birde resim falan veriyormu Alper bey baya video büyük resim falan vermişti