Gsnn90900 Merhaba kızlar dün bebeğin cinsiyetini öğrenmeye gittik 16+0 gittiğimizde bebek uyuyordu uyandırma vs çalıştık cinsiyete baktığında kız dedi ,bir resim verdi ama tam bebeğin cinsiyet pozisyonuna uygunmu emin olamadım rica etsem anlayanlar bakalbirmi