1ciftyesilgoz İlk defa görüyorum kızlar kasığıma yakın bacağımda çıktı. Yarın dr gidicem ama korktum. Daha önde böyle bişey görme oldu mu ?
Ela4810 1ciftyesilgoz gül hastalığı gibi duruyor. Eğer gül hastalığı ise korkmanıza gerek yok, bende çıkardım stres kaynaklı
EAK 1ciftyesilgoz gül hastalığının bi çeşidi bu canım stresten çıkar krem veriyorlar ama kremsiz de geçiyor
Ftmkl 1ciftyesilgoz merhaba benim vücudumda da tıpkı sizinki gibi kasık bölgemde bu lekelerden var doktor ne tanı koydu ve hangi ilacı verdi hatırlıyorsanız yardımcı olur musunuz
Rabiss_ Bende de ara ara çıkar birleye kafamı taktığım üzüldüğüm sitresli olduğum zamanlar sonra geçiyor canım
1ciftyesilgoz Rabiss_ orası kesin canım zaten bi kaç aydır stressiz günüm yok 😞 muhtemelen vücut tepki veriyor
Sevgili-anne Gül hastalığı olabilir ben de geçirmiştim ve kendiliğinden geçmişti. Gül hastalığı önce vücudunda bir kaç yerde büyük şekilde çıkıyor sonradan küçük lekeler çıkmaya başlıyor.