Derya-kaya önce geceyi kestim ilk 3 4 gece berbattı ama alıştı sonra günde 5 6 kez emiyordu azaltarak günden güne, günde 1 e düştük mastit olmayayım diye hem. 1 ay oldu keseli çok şükür. Kimse yoktu yanımda sadece meme dedikçe eline yemesi için bişeyler verdim hep. Gecede biberon vs alıştırma bence sonra onu kesmesi var bide