Kızlar selam
Dünden beri böyle bir ruh hali içindeyim. Bugün öğleden sonra düne göre daha kötü hissetmeye başladım kendimi. Midem bulanıyor gibi ama kusma yok. Başım dönüyor gibi geliyor elimin altında sürekli ölçüm aleti sonuçlar normal. 10/6 11/7 gibi çook şükür. Deli gibi bi halsizliğim var. Sanki gebeliğimin başına dönmüş gibi hissediyorum kendimi. Bebeğim de aktif Allah’a şükür. Ama nedenini bilmiyorum. Hafta olarak normal miiiii yaşayanlar var mı benim gibi helpppp