Ggdsa 9+1 haftalık hamileyim , belirtilere girdiğimde kasık ağrılarının olması çok iyi anlama geliyor tarzında cümleler okudum, benim uyku halinden başka bir şeyim yok, normal mi?
Cagmer Ggdsa ne mide bulantısı ne halsizlik ne de ağrı çektim inanmayın böyle şeylere herkesin hamileliği farklı. 35+4 den selam ☺️
Tire35 Ay şükredin arkadaşım kimisinde bebek haraket edene kadar belirti olmayabiliyor normal yani bulantılar bi şey yiyemeyip tansiyon düşmeleri öyle zor ki ağzıma tıkıyorum zorla tansiyonum düştü yarım saat önce yine çok şükür düşük riski vs yok ama zor oluyor tabi halsizlik yapıyor