nilayakinci Kızlar merhaba Bahçelievler memorial hastanesinde doğum yapan var mı? Fiyatları nasıldı, memnun kaldınız mı
nilayakinci mysweetbabyy benim de Mart ayında olacak ama ocakta zam gelecek nr kadar olur Allah bilir, o kadar para verip iyi bakılıp ilgilendirmezse devlet hastanesi muamelesi olursa sinir krizi geçiririm herhalde
mysweetbabyy nilayakinci hayir 2018de sisli memorialde dogum yaptim benno zaman sağlık sigortam vardi cok memnun kaldım bu tarz hastanede sıkıntı yasancagini sanmam yeter ki paradan haber verin ben kararsızım bu defa sigortam olmadığı için hayırlısı olsun ins