Merhaba, kızlar. Adetime 6 gün var , test yaptım silik çizgi çıktı . Bir keresinde de böyle olmuşdu amma adet olmuşdum . Acaba yine mi öyle olucak. Test yapmazdan önce doktordaydım iyne yapmak için sabaha beni çağırdı adetden önce yapılması gerekmiş bedeni kuvvetlendirmek için adı primavir, sonra adet zamanı da stimulyasiya yapıcak qaliba aşılama demek o. Şimdi o iyneyi yaptırsammı acaba bebek varsa zarar verirmi