Merhabalar, basına daha önce böyle bir şey gelen var mı bilmiyorum ama yardımınıza ıhtıyacım var. Yaklasık 2 hafta önce detaylı ultrasona gırdım. (ben 20.haftadayım dıye gıttım) Oradaki prof. Bana butun göstergelerin (bacak, kol boyu vbvb) 22 haftaya ait oldugunu dolayısıyla dogumu 2 hafta önce planlamam gerektıgını soyledı.Butun bunların bebek iriliğinden kaynaklanmadıgını benım son adet tarıhını yanlıs hatırlama ıhtımalımden bahsettı. Ama planlı bir gebelık oldugu ve aplikasyon kullandığım ıcın boyle bir sey oldugunu da dusunmuyorum. Şu an profa göre 24.haftamdayım bana gore 22 :) Kendi doktoruma 2 hafta sonra gitmeyi planlıyorum. Basına boyle bir sey gelen var mı? Sizce dogum ıkı hafta onceye cekılır mı? Sezaryen olacak cunku 2.bebegım.