Ebraradinn canım ben 19 gün önce yaptım doğumu spinal ile. Bi daha doğursam yine bunu seçerdim heralde. İlk bi hafta aşırı ağrın oluyo ikinci hafta hafifliyo 3. Haftanda hiç bişey kalmıyo. Ben bebeğimi ilk o anı yaşamak için göz göze gelmek için spinal istemiştim iyi ki de öyle yapmışım. He bu arada ilk bi hafta sütün az geliyo korkmana gerek yok verdikçe verdikçe artacak gelmiyo diye pes etme sakın