Öncelikle .. herkesin yapısı farklıdır ve her doğum kendine özeldir . Bana böylesi denk geldi . Olsun . Şimdi uyuyan prensesime bakarak yazıyorum çekilen cefanın canı sağolsun 🤲🏼💕
5 kasım günü doktor randevum vardı gittim herşey gayet normal ilerliyordu . Nst de ufak sayılabilecek düzensiz sancı çıktı . Doktor normal dedi haliyle . Muayene etti 1-2 cm dedi . O akşam sanki sancılarım biraz daha rahatsız etmeye başlamıştı ama önemsemedim . Haftalardır böyleydim çünkü . O gün sabah erken uyandım zaten bölük bölük uyumuştum . Lavaboya gittim peçeteme pembe leke geldi . geri yatıp biraz daha uyudum kalktığımda lavaboya gittiğimde peçetem biraz daha pembe leke oldu dönüp klozete baktığımda jelimsi kırmızı lekeli bişey düştüğünü gördüm . Annemler gelmişlerdi yanıma doğum yaklaştığı için . Hemen çağırdım gösterdim doğrumu görüyorum diye . Evet dedi . O saatten sonra sancım biraz daha güçlü olmaya başladı . Bu arada sancı nasıl bişeye benziyor diyenlere söyleyebilirim ki .. kesinlikle anlıyorsunuz . Muhabbetinizi bölüyor . O an gözünüzü kapatıp derin nefes alma ihtiyacı duyuyorsunuz . Ayaktaysanız bir yerden destek almak istiyorsunuz . Her neyse .. hastaneye gittik muayene yapıldı . Ebe muayene esnasında kanattı ve biraz canımı yaktı . Ama bişey demedim çünkü nişanım gelmişti ve ben artık kendimi doğuma hazır hissediyordum . Anlıyordumda . Bana hastaneye yatacak kadar açılmamın olmadığını söyledi eve git sıklaştığında dayanamadığın yerde gel dedi . Doğum başlamış ama daha çok başındasın dedi . Eve geldim normal hayatıma devam ettim . Gece saat 1 gibi yatalım dedik herhangi bir durumda zaten uyanırdık yani . Yattım ama asla uyuyamadım sancı girdiğinde feci şekilde hissettirmeye başladı . Eşimin eline tırnaklarımı geçiriyordum artık yani . Kaldırdı beni evin içinde yürüyüş yaptırdı . Yürümek bile büyük eziyet geliyordu bana . Gidelim dediler biraz daha beklettim . En sonunda vazgeçtim tamam dedim . 3 buçuk gibi hastaneye gittik 3 cm olmuştum . Yatışımı verdiler . Suni sancı takmadılar 6-7 cm e kadar kendi sancımla ilerledim . Sabah saatleri olmuştu artık bebek iyice kanala oturduğu için açılmayı hızlandırmak istediler sancı taktılar . Artık sancım fena bir hal aldı kendimden haberim yok artık yani . Heleki o sancıyla nst ye bağlı olmak kabus gibi birşey . Yattığım yerde bana ıkın demeye başladılar . Sancı geldiği anda derin bi nefes al ve gücünü sonuna kadar kullanıp ıkın dediler. Yaptım ama yetersiz dediler bırakma dediler ama çok yoruluyordum . Zannedersem uzun süre sancı çektiğim için artık gücüm kalmamıştı . Tekrar tekrar denemeden sonra olmuyor deyip kaldırdılar . Biraz yürü dediler fakat ne mümkün . Bir kere o hissiyat geldiği için sürekli ıkınıyordum . Olduğum yere çöküp ıkınmaya başladım bir yandan bağırarak . Neyse zorlada olsa kalkıp yürümeye çalıştım olmadı geri yattım tekrar geldiler biraz daha ıkınma seansı yapıldı ama olmadı . Bebeğimin başı kemiğime dayanıyormuş ve ıkınırken belli bir yere gelen baş.. ıkınmayı bıraktığımda geri gidiyordu . Artık yaklaşık iki saat bu şekilde geçti . Bir geliyorlar deniyorlar olmuyor . Yürü diyorlar . Sürekli aynı döngü . Birkaç defa böyle uğraştıktan sonra galiba ikimizde artık tehlikede olduğumuz için bodoslama girmeye karar verdiler . 6-7 ebe eşliğinde zorlu doğurma sürecim başladı . Sürekli ıkın dediler bıraktığım yerde bağırarak gaza getirdiler tekrar ıkındırttılar . Tabiki kendileri vajinamı açtılar kestiler neler yaptılar bilmiyorum ama bir ara ölüyorum sandım . Sonunda meleğim doğdu çok şükür . O ara benim pilim bitmişti artık başımı saldım . Ebe beni dürttü konnuşturmaya çalıştı motive edici konuşmaya çalıştı . Tabi bu derece zor doğurduğum için yırtılmalarımda çok olmuştu ve çok kan kaybetmiştim . Bir yarım saat kadarda dikişlerimle uğraştılar . Beyaz tenli olduğum için dokularım çok hassasmış . Dikiş atılan yerler kanama yaptı hep . Dikişleri çözüp çözüp tekrar diktiler . Tampon falan koydular içerden destek için . Ödem oldu buz koydular . Sürekli muayene ettiler . Kan takviyesi yaptılar falan derken iki günün sonunda hastaneden çıktım çok şükür . Bebeğim bugün 8 günlük . Hala tam anlamıyla oturamıyorum ama büyük kısmını atlattım çok şükür . Şimdi mışıl mışıl uyuyor o kadar güzel kokuyorki ♥️ Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin . Bütün hamilelere dua ettim o anda . Hepinizin bebeği sağ salim kucağınızda olsun inşallah . En baştada yazdığım gibi . Benim hikayem böyle oldu . Herkes aynı olmayacak tabiki . Dilerim sizlerin su gibi doğumu olsun sizler ve bebişleriniz sağ salim olun . Okuyanlarada teşekkürlerimi iletiyorum . Etkilenen varsa da hakkını helal etsin özürlerimi iletiyorum 🥹🥲