Dilaracngzz Arkadaşlar sizin başınıza geldimi ben dün doktora gittim bana kese dışı kanama olmuş dedi ama korkulacak bişey yok dikkat et dedi ama ben heyecandan unttum sormayi bu kese dışı kanama neden oluyor ? Bilen varsa cevap verebilirim
DevriminAnnesi Dilaracngzz 3. Ayımda keseden uzakta kanama vardı progestan verdi kullandım diğer randevu zamanımda kanama alanı azaldı sonra tamamen gitti suan 34+2 yiz kavuşmamıza az kaldı 🥰🤲🏻 Rabbim şifa versin inşallah
bsr0101 Dilaracngzz 3.ayıma girince kese dışı kanamam oldu ama benim adet gibi kanamam oldu hastanede yattım pruloton iğne oluyorum progestan kullanıyorum 1.5 aydır yatıyorum gittikçe azalmaya başladı şükür tek ilacı yatmak bana tek wc’ye gideceksin diyor kanama olmadığı sürece korkma dedi kahverengi leke gelsin dışa atıyor dedi
yagmur089 Dilaracngzz düşük riskin olmus büyük ihtimalle yani dikkat et canim bol bol dinlen düşük tehliken var dmk istemis doktun ilac vs verdimi
Slalaylay Dilaracngzz bugun ilk kez doktora gittim bende de cok hafif lekelenmeler vardi bir haftadir. Kese saglikli kese disi kanama var cok kucuk dedi damar genişlemesinden olabilir dedi ama kanama olan her hamileligi dusuk tehlikesi var olarak degerlendiririz dikkat et agir kaldirma vs diye anlatti
_beybisolar123 BEnim de ayni sekilde kanama alanim varmis ama nedenini biomiyorum progestan igne ve hap kullaniyorum ne zaman gecer bilgisi olan varsa bende burda bekliyim
Dilaracngzz DevriminAnnesi DevriminAnnesi şu an bende bı sıkıntı yok bana ilav falan da vermedi kanamamd olmadı sadece kese dışında var dedi
Buseceyb DevriminAnnesi Çok şükür canım, sağlıkla kucağımıza alalım, benimde 8 haftalıkken kanama alanı var şimdi 10. Haftanın içindeyim proluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum. Şu an lekelenmem yok ama doktorum ya vücud dışarı atıcak bu kanı ya da kendi kendine emilecek dedi, tek isteğim emilip bitmesi bir an önce
Buseceyb bsr0101 Canım aynı şey bende de var iki hafta önce kanama oldu bir gece ne çok ne az sürdü, şimdi kahverengiler geliyor, 10. Haftanın içindeyim. Pruluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum, bir an önce geçsin istiyorum bu kahverengiler de
DevriminAnnesi Dilaracngzz bana ne olur ne olmaz ilaç vermişti ve belli bi süre sonra yok oldu sen yine de doktoruna ilacı tekrar sonra canım nolur nolmaz
DevriminAnnesi Buseceyb benimki kendi kendine emildi herhangi bi kanama yaşamadım canım Rabbim bebişlerimizi korusun 🥰🤲🏻
Ummu1234 Dilaracngzz bendede aynısı var ilk baştan beri 11. Haftaya girdim hala devam ediyor Progestan kullanıyorum çok şükür dışarı çoktan bi kanamam yok🙏
Buseceyb Ummu1234 Canım benim de kahverengiler devam ediyor 10. Haftanın içindeyim pruluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum, ne kadar oluyo mesela akıntın gün içinde şiddetli mi yoksa her wc gittiğinde peçeteye bulaşçak tarzda mı
Cananne234 Dilaracngzz hiç stres etmeyin, kendinize dikkat edin, benimde kese dışı kanama alanı oluşmuştu, progestan kullandım, bir müddet kendinize de iyi bakın, ilişki falan yasak demişti bana doktorum. Çok şükür şuan 32.haftaya kadar geldik
_aysealb Dilaracngzz evet 8 haftalık hamileyken benimde olmuştu dinlendim ve progestan kullandım atlattım çok şükür korkma bişey olmuyor genelde bütün gebelerde oluyormuş ilk haftalarda
Dilaracngzz Ummu1234 evet benimki de öyle dışarıya daha gelmedi salı günü kontrolüm var inşallah geçer