gbdl2023 Busra_011 23+4 oldum imi gündür benimde belim agriyor adet agrisi gibi daha önce olduğunda doktora gitmiştim bi sorun çıkmamıştı
Yaren355 Bende 19 haftaligim aynisi bendede cok oluyor suan bide surekli tuvaletim varmis gibi kasiklarimda baski oluyo 🤔
bendiyebiriii Yaren355 bütün gün bununla ilgili başlık açtım başka konu başlıklarına yorum yaptım. Bende de var 17+5te. Sanıyorum ki belli bir aralıkta rahim büyümesinden dolayı oluyor. Bunca insanda olamaz yani bu