İkili testi kaçırmamanızı öneririm. Ben yeni yaptırdım sonuç bekliyorum doktorum ikili testi yaptırınca genel olarak 3lü4lü teste gerek kalmıyor dedi. (Tabi özel bir durum olmadığı sürece ) ikili testi kaçıranlar için 3lü4lü test uygulanıyormuş daha çok .:)