Karadasesra Peri_kizi 1 bardak suya 3-4 tame kuru kayısı koy beklet kayısı biraz şişsin hem suyu iç hem kayısıyı ye ben öyle atlattım o dönemi bide probiyotik tüket
Melisa_Mel Suda bekletilen kayısı öneriliyor. Su iç bol bol birde. Doktoruna söyle istersen kuzu. Ona göre probiyotik ilaç yazıyor ya da şurup.
Peri_kizi Melisa_Mel suyu fazla içemiyorum bulantım fazlalasiyor ilaç da kullanmak istemedim doğal çözümlerle gidermek istedim