busetekerr Kızlar bugün âdet gecikmemin 8. Günü beta değerim 8 Kasım da 101 ile öğrendim dünki kan sonucum 772,9 ve progesteron değerim de 13,18 acaba normal mi. Beta artış değerim güzel mi merak ediyordum.
aseldurununannesi_ busetekerr progestoren bilmiyorum ama beta artış gayet güzel iki günde bir %60 artış bekleniyor
Kubra-ulas busetekerr adet gecikmesiyle pek alakası yok benim adetim bir hafta gecikti beta değerim 182ydi kişiden kişiye değişiyor kimseyle kıyas yapma kimisinin erken dölleniyor kimisinin geç ama betan gayet güzel artmış :)
yagmur089 busetekerr ogrendiginde kac haftaliktin aceba ve suan kac haftaliksin ona gore soyluyum bacim
busetekerr aseldurununannesi_ adet gecikmesi ile uyumlu mu acaba bazıları diyor adetim 3 gün gecikti bin küsur birşey diye bende korktum acaba normal mi değil mi. Geç döllenme olmuş olabilir mi .
busetekerr Kubra-ulas ay çok teşekkür ederim umarım Perşembe gününe kadar 1500 olur keseyi görebiliriz 🙏♥️
busetekerr yagmur089 vallaha kaç haftalık olduğumu bilmiyorum ki muayene olamadım daha canım benim adetimden 3 gün sonra test yaptım 101 di dün de tekrar test yaptım 772 çıktı. Yani 8 Kasım 101 ve 14 Kasım 772 sonuç
yagmur089 busetekerr yani brz dusuk cikmis ama tekrar verin kani derim kontrol e de gidin aksatmayin yani kese bebek gorunduyse bide kalp atisini duydunuzmu iciniz rahat olur
busetekerr esraamom Doktorum orda değildi bugün Perşembe orda olacak o zaman muayene olacağım peki düşük olması ne gibi olumsuzluklara yol açıyor. Beta güzel artmış mi sizce
esraamom busetekerr progestron düşüklüğü düşüğe sebeb olan bisey canım. Ben daha önce düsük yasadım smdi degerim ilk kanda 60 cıktı ben önlem amaclı progestan kullanmalıyım diye sordm düsük önleyici doktorumda gayet yüksek gerek yok dedi
busetekerr yagmur089 Düşük olan beta HCG değerim mi progesteron değerim mi çünkü birçok kişi güzel artmış dedi şuan kafam karıştı umarım bebeğimi görebilirim en kısa zamanda 🙏
busetekerr esraamom Benimde daha önce 2 düşüğüm var onlarda kullanmaya başladım ama kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım yarın kontrolüm var doktor muhakkak birşey söyler ben hep progestan fitil olarak kullandım ilacı
Gozdeee7 busetekerr progestan değerin doktorların istediğine göre düşük benim de öyleydi.Doktorlar 20’nin üstünde istiyorlar progestan ilacını verirler ama benim doktorum ağızdan alındığında baş dönmesi yapabilir fitil olarak kullanmamı söylemişti.İlacı verirse doktorunuz sorun mutlaka.
busetekerr Gozdeee7 Bende daha önce kullandım fitil olarak kullandım ama. Yarın kontrolüm var sorarım doktorma bakalım ne diyecek umarım bebeğin kesesini de görülebilirim 🙏🙏
bkts busetekerr beta artisiniz guzel 😌 ama progesteron icin doktorunuzla gorusun mutlaka ihmal etmeyin, o biraz dusuk gibi geldi sanki, duruma gore progestan baslatir belki doktorunuz, danismakta fayda var 🌸
busetekerr bkts Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler umarım herşey güzel ilerler ve bebeği görebilirim ♥️🙏