Sevl Bende 20+2 günlük gebeyim. Gebeliğin basından beri beyaz akıntım oluyordu hep normal dedi doktorum. Benimde yaklaşık 16.ıncı haftadan beri sarıya dönük oluyor akıntım yine sordum normal dedi ama anlamıyorum neden sarıya döndü enfeksiyon falanda yok genelde oluyor mu acaba herkeste