Sırf bu yüzden özele gidiyorum ve gerçekten binlerce para harcadım.. muayene ücreti 400tl, idrar 150 ve kan 500 civari ve detayli ultrason için 600tl ödemiştik ve doğum ücretini hiç söylemiyorum bile. İki kişi çalıştığımız hâlde zor geçirdik (şu an izinliyim). İlk bebek diye bir şekilde ödiyebildik ama ne zor şartlarda.. ikinci olsa heralde mümkün olmiyacak. Keşke herkes aynı sağlık hizmetlerden faydalanabilse… Allah nasip ederse doğum 2 hafta sonra ve doğum ücrete sürekli zam geliyor ve hâlâ parayı tamamliyamadik bir şekilde borca girecez