Kızlaarr son Regl tarihime göre 8 haftalık ama keseye göre doktor 7 haftalık dedi ve ilk gittiğimde kese 23mmdi bugün 53mm oldupunu söyledi ama kesenin içinde bir şey göremediğini söyledi ikinci gebeliğim ilkinde 6+4de kalp atışlarını duymuştuk bu neden böyle oldu başına gelen var mı yarın sıkışık gel tekrar bakalım dedi ya da alttan muayene ile bakalım dedi çok korkuyorum olumsuz bir şey olmaz inşallah 😔