Anne9283 bir etkisi olduğunu zannetmiyorum. Arka arkaya iki düşükten sonra üçüncü gebeliğinde bebeğini sağlıkla kucağına alan bir arkadaşım var. Ben de bir düşük yaptım kürtaj oldum şuan hamileyim ve çok şükür ki hersey yolunda, normal veya sezeryanle ilgili hiçbir yorumda bulunmadı doktorum hiçbir etkiden problemden bahsetmedi 🙏🏻