ardenmom Lalin16 ben de olmuştum canım dinlen bol C vitamini al. Doktorun aspirin ya da kan sulandırıcı verdiyse onları kullan. Geçmiş olsun canım
EceDalgaciMahmutoglu Lalin16 sanırım 21 22 haftalarda olmustum ben de. 38lerde seyreden ateş vardi. serum verdiler acilde. parol, antibiyotik ve redoxon c vitamini yazmisti kadin doğum hekimim. 3 4 güne toparladim. Size de cok geçmiş olsun.
EceDalgaciMahmutoglu Lalin16 ha bir de pihtilasma faktörünüz varsa kesinlikle d-dimer bakilir. Covid, pihti seviyesini yükseltiyor. Ona gore hap veya iğne verilir veya zaten kullaniyorsaniz dozu artirilir.
Ahuum EceDalgaciMahmutoglu doğru yorum. Doktoruma gelen covitli hastalara kan sulandırıcı yazdıgını söledi. Bide parol verıyormuş. Bende oldum zaten oksapar kullandığım için bide corasprin verdi
Lalin16 Ahuum cok tesekkur ederim. Doktoruma yazdim ama henuz cevap alamadim. 12. Haftaya kdr progestan kullanicam o yuzden kan sulandirici vermez sanirim
Ahuum Lalin16 27. Haftamdayım doğuma kadar progestan kullanıyorum. Kansulandırcı ile onun alakası yok cnm. Sen özel takipliysen mümkünse ara zaten dünyanın parasını alıyorlar . Durumunu anlat .
Mucizemmavikalp Geçmiş olsun öncelikle hiç korkma bende 9haftalıkken kovit oldum çok şükür bişi olmadı şuan 23haftalığız dinlen yemek yemeği kesme ben yiyemediğimden acillik olmuştum 1 serumla kendime gelmiştim