FatosNazim53 16+2 haftadayim. Bugün sabahtan beri sağ kasıkta ağrı var. Böyle kramp giriyor gidiyor hemen. Normal midir acaba. Başka olan var mı ?
1prensannesiiiii FatosNazim53 bende de oluyor ama geceleri en çok bide kramp gibi değil ağrıyor resmen üzerine yatamıyorum hiç normaldir inşallah
ilkimbebee FatosNazim53 bende 13+6 haftalık benim de dün akşamdan beri geçmeyen kasık agrım var endişeleniyorum yarın doktor kontrolüm var
gamzesonmez FatosNazim53 bebeğiniz erkek mi? ben ilk gebeliğimde hep sağ kasığımda ağrı olurdu ve sonra öğrendim kiii erkek bebeğim olucakmış💙
FatosNazim53 ilkimbebee benim bebeğim erkek. Valla erkek belirtisi mi bilmiyorum ama şuan bile çok fena ağrı giriyor. Adet ağrısı gibi
Seh3naz- Benim de olmuştu . İdrar yolu enfeksiyonu tetikliyor kızlar . Naouoil yağı alıp iç çamaşırınıza sadece 1 damla damlatabilirsiniz haftada 2 gün . Bana o çok iyi gelmişti ve doğal