qnsmLk yani benm insülin direncim vardı vucudum ytkındı malesef hamileliğimi ögrenir ögrenmez zaten şekerim yüksekti direk tanı kondu yuklemeye gerek kalmadı ilk gunden beri biliyorum yaptırın yda yaptırmayn diyemiyor kimse acıkcası dokturunz neyi önerirse ona uymanızı tavsiye ederim ben elimden geldignce dikkt ediyorm ama cok zorlanıyorm bazen aglıyorm korkuyorm bebege bişe olucakmı dye inanın kmsryi dnlemeyin doktorunz ile yürütün bu süreci her kafadan bir ses cıkıyor cunku🫣 allah sağlıkla kucagımza almayı nasip etsin🥰