Abcd12 Kızlar daha bir cm açılma bile yok doktorum iki gün sonra sezeryan günü verdi kime dediysem bekle dedi ama doktor günün geciyo dedi başından geçen varmi
Betul6777 Abcd12 39+3um bende bir bol parmak acikligim vardi hala gelen giden yok doktorum 40ta kontrole cagirdi kendiliginden gelmezse 41e doğru mudahele ederiz dedi bence biraz erken karar vermis doktorunuz
canssuu0 Abcd12 40+3 de sezeryan doğum yaptım 1 cm bile açılmam olmadı alttan ilaç vermelerine rağmen .