papatya-0 enfeksiyonun hamilelik ile alakası yok normalde de çıkıyor sadece hamilelikte daha sık oluyor şuan enfeksiyon yuzunden hastanede yatıyorum bende sebebinin biraz araştırılıp ona göre ilaç veriliyor benim enfeksiyon antibiyotiklere direncli olduğu için ağızdan alamiyorum dün yatısim yapildi crp 31 den 1 gece de aldığım serumla 15e düştü hamilelikte biraz tehlikeli oluyor sadece erken doğum ve bebeğin kalp atışını hızlandırıyor o yuzden yukselmeden önüne geçmek önemli