Yani gerçekten anlamıyorum ultrasona girmek istemiyorum veya ilacı bırakmak istiyorum ne demek o zaman doktora hiç gitme evde kendi kendine doğur yani gerçekten hangi çağda yaşıyoruz. Kusura bakmayın buraya girecek bilginiz var ise kendinizi geliştirebilirsiniz demektir. 12 haftadır günde 12 ilaç ve 3 iğne yapıyorum bir gün gık demedim her hafta çocuğumu görmek için gün sayıyorum. Herşey onun için.