Enfey benimde strestendi ama beni gönderemedi.. Normalde çok neşeli ve konuşkan biriyimdir o gün kontrolde sesim çıkmıyordu doktorum sana ne oldu neyin var hiç hoşuma gitmedi bu durum dedi ve ultrason da karnın çok şişmiş her yerin şişmiş ödem olmuşsun seni gönderemez eve dedi ve açılmaya felan baktı 4 cm zaten gönderemem dedi ve yatış verdi 🙈