Bussssra geçen hafta sancilandim acile gittiğim de hem alttan ultrasonla baktı hemde parmakla açılma var mı diye baktı 33+2 haftaliktim ilk dogumum sezeryan bu da sezeryan olacak yine de baktılar.. alttan muayene den dolayimi bilmiyorum ama kaç gündür sürekli adet sancısı çekiyorum 😪😪😔 perşembe kontrolüm var perşembe gününe kadar sabır ediyorum umarım acilmam olmamış tir.