Bende yaşıyorum aynı durumu 4 4 buçuk aylıkken öğrendik çok feci ağrım oldu benim. Bu durum çoğu gebede olabiliyo ama hepsi ağrı yaşamıyo dedi duramayazsab stent takmamiz gerekir dedi ama o da ameliyathane de anestezi ile yapılan işlem ve 3 ayda 1 değişiyo şuan taksak bile doğuma kadar idare etmez seni ilaç deneyelim dedi biraz rahatladım. Şuan 35 haftadayız geçen hafta yine çok şiddetlendi ağrım gittiğimde daha da büyümüş olduğunu ve iltihap olduğunu söyledi stent durumunu tekrarladı ama riskleri de var dayanmaya çalış dedi. Böbrek olayına üroloji baktığı için o doktorda kontroldeyim.
- Haftadan beri de bebeğin başı aşağıda doktorum erken gelebilir istirahat et dedi bakalım ne zaman gelcek. 36 37 haftaları tamamlasam sonra gelmesi için uğraşcam 🤭😊