Busemya
Aksam 9 da 4 unite vuruluyorum ama aclık 115in altına inmedi 😞
mlssrn
Gebelik şekerimi çıktı yoksa normalde de şekeriniz varmıydı? Benimde öyleydi bende günde 3 kere yapıyordum kendime yine de çok düşmüyordu doğum yaptım direk düştü şekerim tamamen düzene girdi👍🏻
ilknureris
Benimde düşmemişti insuline rağmen tekrar doktora gittim doz artışı yaptı. Bende 4 ile başladım sonra 8 e çıkardı. Tekrar düzene girmedi sonra 10 çıkardı şimdi ıyi gidiyor. Benim sadece sabah aclik yüksek çıkıyordu. Diğerleri ıyiydi. Bana doktorum 95 altı olacak demişti. 96 97 98 çıkıyordu buna rağmen insulin verdi. Size 115 mi dediler ?