Buseceyb size de çok geçmiş olsun benim de kanamam vardı benden ne aspirini kestiler ne de kan sulandırıcı iğneyi hep Progestan kullandım ve dinlendim geçti bol bol dinlenin bol su için mutlaka geçer Allah’ın izni ile, teşekkür ederim hastane bilgisi için de o hastanede Halide Yüksel var onu da mutlaka tavsiye ederim