Gurbetipekk35 Kızlar aranızda Perinatoloji bölümüne gider var mı? Sadece riskli gebeler mi gidiyor bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba
Susammanne Gurbetipekk35 ben gidiyorum gebeliğim çok şükür riskli değil ama doktorumu sevdiğim ve güvendiğim için bu bölümde sürecime devam ediyorum.
Mavidunyamm Gurbetipekk35 riskli olmana gerek yok canım. Evet çok önceleri sadece riskli olanlar gidiyordu ama artık anneler çok bilinclendi 😍 hiçbir riskin yoksa da yine gidebilirsin 🥰
Rabia04_09 Gurbetipekk35 Normal keyfi giden var mı bilmiyorum ama zaten detaylı ultrasonda doktorlar hep preinadoloğa gidilmesini öneriyor ondan sonraki sürece göre kendi doktorum gidilmesi gerektiğinde yine yönlendiriyor zaten
Paramedik16 Gurbetipekk35 bende perinatog takipliyim başından beri çift yumurta ikizlerine hamileyim çok şükür bi sıkıntımız yok ama doktorumun perinatolog olmasını tercih ettim
Gurbetipekk35 Susammanne bende sıra alıp gitmek istiyorum bu üçüncü gebelik birincisi düşük ikincisi de kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Şuan kızım olucak inşallah 22 haftaligiz riskimiz yok ama gidip görünmek benim için faydalı olacağını düşünüyorum. O yüzden bilginize danışmak istedim
Gurbetipekk35 Mavidunyamm çok teşekkür ederim 🥰 işin açıkçasi biraz tedirgin oldum bir sorunun yok şuan niye geldin diyen bir doktorla karşılaşirim diye😅
Kubrabsyg45 Gurbetipekk35 beni risklo gördüğü halde niye geldin kim yönlendirdi diyor doktor… Yeşil alan açılmış sonuçta ben randevu alıp geldiysem bak bı zahmet. Evet baktı 1.5 saat boyunca hemde ama ilk başta gıcık oldum niye geldin demesine
Mavidunyamm Gurbetipekk35 inşallah denk gelmezsin. Ama senin önceden zaten kayıpların varmış yani gitmekte haklısın
Asiiilmom Kubrabsyg45 bisey sorucam canim ilk kadin doğum perintolojiye randevu alabilirsiniz diye sistemde kayıt açıyor ya , o bir seferlik perintoloji muayenesi için mi oluyor yoksa perintolojiye sonraki randevulari hep kapsiyor mu biliyor musun
Gamze_Krzl Gurbetipekk35 Bende perinatoloji de takipliydim gebeliğim riskli olduğu için kan pıhtılaşmam vardı çok şükür sağ salim atlattık cuma doğuma gidiyorum 🤗
Kleops Gurbetipekk35 benim bildiğim devlet hastanelerinde doğrudan gidilmiyor. Kadın Doğum bölümü yönlendirirse gidilebiliyor. Zaten mhrsden sıra almaya çalışınca da aynı şey yazıyor. Özel hastane sürecini bilemiyorum.
Gurbetipekk35 Kleops göründüm ama bebeğimin iki ayağında içe dönük dediler yanılma payı olur mu acaba🥺 sıvı almamız gerek diyorlar ama düşme ihtimali varmış