Kızlar merhabalar . Daha önceki konuşmalarda burada oldukça Uşaklı olduğunu fark ettim ve mutlu oldum . Ben Uşaklı değilim ama Uşak ta yaşıyorum . Hastane hakkında bilgi alabileceğim insanlar arıyorum . Normal doğum yapmak istiyorum ama Öztan da normal doğum yapan birileri ile hiç karşılaştınız mı .. acil yardımcı olabilir misiniz