Merhaba kızlar Hiperlaktasyona çözüm bulan varmı? Bebeğim fazla sütten kafasını geri çekip ağlıyor, ayaklarını bisiklet sürer gibi çeviriyor, önce gazı var sandım ama sadece emerken yaptığını görünce ne olduğunu anladım. Bütün yöntemleri denedim ama hala geçmedi. Aranızda bunu yaşayan ne kadar sürdü ve nasıl başa çıktınız? Süt fazlalığını düşüren besinler nelerdir?