Ozlemtanirr ilk 6 ay iyi hoş ama bebek ağırlaştıktan sonra arabanın ağırlığı ekstra yoruyor. Tamam sürüşü kolay, puset konforlu gibi ama çoğu zaman bebek arabasını indirmek çok zor geldiğinden çıkmaktan vazgeçiyorum. Bagaja da arabadan başka bir şey koyamıyorsun. Eve çıkarsam kazulet gibi koyacak yer yok. Gerçek bir işkence.